تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024

ماهانه بیش از ۲۲ هزار نفر مراجعه در پلی کلینیک بوعلی کنگان

  • کد خبر : 3873
  • 14 فروردین 1397 - 18:25
ماهانه بیش از ۲۲ هزار نفر مراجعه در پلی کلینیک بوعلی کنگان

مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان در گفتگو با خبرنگار ما : در سال ۹۶، ۲۷۰ هزار نفر به درمانگاه تامین اجتماعی مراجعه و خدمات دریافت نمودند.

به گزارش امواج نیوز، مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان گفت: در سال ۹۶، ۲۷۰ هزار نفر به این مرکز درمانی مراجعه که به طور متوسط ماهانه بیش از ۲۲ هزار مراجعه و خدمات دریافت نمودند.
مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک سال نو گفت: این مرکز درمانی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در راستای تحقق اهداف و انجام تعهدات سازمان تامین اجتماعی در ارائه درمان مستقیم بصورت سرپایی در یک ساختمان ملکی ارائه خدمات می نماید.
علی ربانی زاده افزود: در سال ۹۶، ۲۷۰ هزار نفر به این مرکز درمانی مراجعه که به طور متوسط ماهانه بیش از ۲۲ هزار مراجعه نموده و خدمات دریافت نمودند.
وی گفت: در سال گذشته جهت انجام این خدمات قریب به ۸۵میلیارد ریال در این مرکز درمانی هزینه گردیده است.
ربانی زاده اظهار داشت: این مرکز درمانی تحت مراقبت سیستم مدیریت کیفیت ( ایزو۲۰۱۵ _۹۰۰۱) ارائه خدمات می نماید.
وی افزود: در حال حاضر در ارائه خدمات با ۲ پزشک متخصص داخلی ۵ پزشک عمومی ۴ دندانپزشک و بخش های درمانی مامائی ، آزمایشگاه، رادیولوژی ، تزریقات و پانسمان ، داروخانه ، پذیرش و همچنین بخشهای جانبی شورا و کمیسیون پزشکی و بخش های پشتیبانی اداری و مالی افتخار خدمت رسانی به بیمه شده گان عزیز و مردم شریف دارد.
وی اظهار داشت: رسالت این مرکز درمانی به عنوان بزرگترین مرکز درمانی سرپایی در جنوب استان در بخش درمان مستقیم تامین اجتماعی می باشد که با هدف ارتقاء سلامت جامعه و ارائه خدمات مطلوب درمانی در حوزه کلینیک و پاراکلینیک با استفاده از کارکنان متعهد و توانمند در راستای تکریم ارباب رجوع و تعالی سازمانی با انجام به هنگام وظایف محوله می باشد.
ربانی زاده خاطرنشان کرد: پلی کلینیک بوعلی کنگان در دو شیفت صبح و عصر بصورت رایگان به بیمه شده گان تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهد.
وی گفت: در بخش آزمایشگاه علاوه بر آزمایشات روتین سرپایی آزمایشات هورمونی نیز انجام می گیرد و در بخش دندانپزشکی خدماتی همچون کشیدن دندان، جرم گیری، پرکردن، و خدمات پیشگیری همچون فلورایدتراپی، وارنیش، فیشورسیلانت نیز انجام می پذیرد.
مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان افزود: مراجعین به این مرکز درمانی خصوصا در بخش دندانپزشکی علاوه بر بیمه شده گان شهرستان های کنگان و دیر، مراجعین زیادی نیز از استان فارس و هرمزگان پوشش داده می شود.
وی بیان داشت: در این مرکز درمانی علاوه بر خدمات درمانی بخش کمیسیون پزشکی جهت تایید مراجعین مربوطه در بدو شروع به کار از لحاظ جسمی و تایید دریافت بیمه ای و سنواتی و بخش شورای پزشکی جهت تایید استراحت های پزشکی و تایید پروتزها و اعزام بیماران در موارد خاص انجام می پذیرد.
وی افزود: در بخش مامائی علاوه بر ویزیت و معاینه بیمار، مراقبت های قبل از بارداری و حین بارداری و مشاورات زوجین انجام می گیرد.
ربانی زاده اظهار داشت: مجموعه اقداماتی که در سال۹۶ در راستای ارتقاء و بهبود خدمات و تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است به شرح ذیل می باشد.
۱. دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت(ایزو) ، این استاندارد منجر به استقرار و بهبود مستمر کیفیت و اثر بخشی خدمات بر اساس استانداردهای جهانی و مستندسازی فرایندهای کاری می باشد.
۲. برگزاری ۲۷ دوره آموزشی عمومی و تخصصی هدفمند برای کارکنان و تعداد ۴ دوره آموزشی برای مراجعین و همچنین برگزاری سمینار مردمی در سطح شهر و سالن اجتماعات مرکز درمانی، چاپ و تکثیر پمفلت های آموزشی جهت ارتقاء و به روز نگه داشتن اطلاعات کارکنان و افزایش سطح آگاهی مراجعین و بیمه شدگان در مقوله پیشگیری و درمان انجام گرفته است
۳. انجام مشاورات زوجین و نمونه برداری پیش رفته آزمایشات پاپ اسمیر
۴. توسعه فیزیکی و اصلاح بخش دندانپزشکی، ۵.توسعه فیزیکی پذیرش و اتاق های خونگیری آزمایشگاه.
۶. اصلاح فضای فیزیکی و تکمیل بخش رادیولوژی
۷. اصلاح و تکمیل سالن اجتماعات
۸. افزایش ۲۴ قلم داروی جدید به سبد دارویی داروخانه
۹. گل کاری واصلاح فضای سبز محوطه مرکز درمانی
۱۰. جابجایی و اصلاح بخش مامائی و اداری
۱۱. خرید دستگاه OPG دیجیتال با تکنکلوژی بالا (عکسبرداری کامل دهان و دندان) ، این دستگاه با قابلیت تصویربرداری با شفافیت و کیفیت بالا می باشد که انشااله در آینده نزدیک نصب و به بهره برداری می رسد.۱۲. خرید و نوسازی تعدادی تجهیزات پزشکی همچون سل کانتر هماتولوژی پیشرفته، صندلی خونگیری مجهز و میکروسکوپ و سانترفیوژ آزمایشگاهی، دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح، دستگاه سیلر . علی ربانی زاده اظهار داشت: هرچند به شرایط ایده آل و پاسخگویی کامل مراجعین فاصله داریم اما پرسنل وظیفه شناس این مرکز درمانی تمام تلاش خود را جهت رضایتمندی و رفاه حال بیمه شدگان و مراجعین عزیز بکار می برند.
ربانی زاده در پایان از تلاشهای مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر وهمکاران خوددرپلی کلینیک بوعلی و همچنین از همراهی و فضای همدلی که مسئولین محترم شهرستان خصوصا فرماندار محترم و مجموعه فرمانداری و ائمه جمعه محترم شهرستان و شورای اسلامی شهر کنگان که با این مرکز درمانی ایجاد نموده اند تقدیر و تشکر بعمل آورد.
وی در پایان گفت: با توکل به خدا و همت مسئولین دلسوز ان شاالله در آینده گام های بلندتری در جهت خدمت به بیمه شدگان عزیز برداریم.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3873

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.