تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
فرماندار کنگان:

حمایت اهل سنت از دولت رسالت مسوولان را سنگین تر کرده است

  • کد خبر : 3097
  • 26 دی 1396 - 8:29
حمایت اهل سنت از دولت رسالت مسوولان را سنگین تر کرده است

نورورزی فرماندار کنگان گفت: حمایت و همراهی اهل سنت با دولت سند افتخاری برای خدمتگزاران مردم در دستگاه اجرایی کشور است و این مهم رسالت دولتمردان را سنگین تر کرده است.

به گزارش امواج نیوز، فتح الله نوروزی روز دوشنبه دردیدار و نشست با شورای مشورتی اهل سنت کنگان با تشکر از حمایت جامعه اهل سنت از دولت یازدهم و دوازدهم افزود: وحدت و همدلی فرق و مذاهب و ادیان باعث رویش نهال ها و جوانه های امید و نشاط و توسعه در این کشور و یاس و ناامیدی دشمنان شده و همه مکلف به حفظ و تقویت این وحدت هستیم.
وی یادآورشد: تقدیم صدها شهید اهل سنت در شکل گیری نظام دینی و هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز و نمود عینی همراهی و حمایت اهل سنت از اصول و آرمانهای امام و انقلاب است.
فرماندار کنگان در بخش دیگر توجه به خواسته های مردمی و تلاش برای تحقق مطالبات مردم را از سیاست های راهبردی دولت دانست و گفت: مردم بزرگترین سرمایه ،حامی و صاحب اصلی نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و همه مسئولان باید تلاش کنند شایسته ترین خدمات را به مردم ارائه دهند.
نوروزی افزود: توسعه ، رشد و عمران شهری و روستایی باید هدف مشترک همه نخبگان و فعالان سیاسی و مذهبی دراین خطه باشد.
وی یادآورشد: جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی برای توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست سیاست دولت در شهرستان ساحلی کنگان است.
عضو شورای مشورتی اهل سنت کنگان نیز گفت: اهل سنت همواره و همیشه در کنار برادران تشیع حافظ و پشتیبان نظام بوده و خواهند بود.
خلیل یوسفی در ادامه با طرح مشکلات مردم بویژه جامعه اهل سنت در حوزه اشتغال ، مدیریت شهری، نگرانی مردم از افزایش نرخ مالیات در این شهرستان بر ضرورت بکارگیری بیشتر اهل سنت در دستگاههای اداری و صنعت تاکید کرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3097

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.