تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
کلیپی از تلف شدن ماهی ها در ساحل کنگان

کلیپی از تلف شدن ماهی ها در ساحل کنگان

13:35 11 اردیبهشت 1400
مستندی کوتاه از صیادی در بندر کنگان

مستندی کوتاه از صیادی در بندر کنگان

21:57 24 بهمن 1398
گلایه های یک مخاطب از شهرداری عسلویه: زباله ها را درب آپارتمان مسکونی جمع می کنند

گلایه های یک مخاطب از شهرداری عسلویه: زباله ها را درب آپارتمان مسکونی جمع می کنند

11:46 11 آذر 1397
کلیپ کوتاهی از  روز سوم هفته دولت در کنگان

کلیپ کوتاهی از روز سوم هفته دولت در کنگان

22:02 04 شهریور 1397

کلیپی از تلف شدن ماهی ها در ساحل کنگان

به گزارش امواج نیوز : روز گذشته فیلمی توسط شهروند خبرنگار امواج نیوز ارسال شد که در آن تعداد زیادی از ماهی های تلف شده به ساحل شهرکنگان سرریز شده اند.

با توجه به انتشار اخباری در یکی از رسانه های شهرستان مبنی برا آلودگی در ساحل روستای تمبک و بررسی آن توسط کارشناسان محیط زیست کنگان آیا این پدیده خبر از تلف شدن کثیری از این ماهی ها بعلت وجود آلودگی در ساحل کنگان را می دهد؟

احمد آذریار رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگان در خصوص آلودگی در ساحل روستای تمبک گفت: برابر مشاهدات عینی آثاری مبنی بر وجود لکه نفتی در سطح آب دریا و تلفات ماهی و سایر آبزیان مشاهده نگردید. در بررسی انجام شده بر روی ماسه های ساحلی در قسمتهایی ماده ای قهوهای رنگ مشاهده گردید که جهت تعیین نوع این ماده نسبت به برداشت نمونه اقدام گردید. علاوه بر بازدید میدانی و برداشت نمونه در خصوص موضوع مذکور، با تعدادی از ماهیگیران بومی گفتگو که بیان داشتند این پدیده طبیعی بوده و با تغییرات دمای آب ایجاد می شود و در سالهای قبل نیز مشاهده نموده اند.

آذریار همچنین اظهار داشت: نتایج آزمایش انحلال انجام شده توسط کارشناسان این اداره نیز نشان از حل شدن این ماده در آب داشته و در حلال با پایه نفتی (تینر) قابل حل نمی باشد. به منظور تعیین دقیق نوع ماده، نمونه برداشت شده به آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ارسال گردید.

با توجه به وجود احتمالی آلودگی در آب ها ی ساحلی الزامی است هر چه سریعتر پیگیری های لازم در این خصوص صورت گرفته و نتیجه را در این خصوص به رسانه ها اعلام نمایند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10414

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.